Politica de livrare si retur
Politica de livrare și retur
HOTELUL ÎȘI REZERVĂ DREPTUL DE A MODIFICA TARIFELE (pentru cei care au făcut o rezervare cu un tarif, această regulă nu se aplică).
Tarifele includ toate taxele.
Pentru o rezervare online fără card se aplică următoarele condiții:
În cazul anulării unei rezervări, banii nu se returnează decât în caz de deces, cu documentele necesare, reținându-se contravaloarea unei nopți de cazare.
Pentru rezervările ce nu fac obiectul ofertelor promoționale se aplică următoarele reguli:
Rezervările pentru care nu a fost plătit un avans și/sau pentru care nu s-a făcut un depozit în prealabil de 40% din valoarea totală a sejurului sunt considerate de către hotel rezervări negarantate.
Pentru rezervările garantate sau plătite în avans:
Dacă în confirmarea scrisă primită de la hotel nu sunt alte condiții specificate, atunci:
Termenul de anulare al unei rezervări, fără a se percepe penalități, este cu 15 (cincisprezece) zile înainte de sosire. Avansul achitat se restituie în termen de 30 de zile de la cererea de anulare. În cazul anulării și rambursării plății avansului, vom percepe o taxă de manipulare de 25 lei, plus comisioanele bancare.
Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 15 (cincisprezece) zile, dar până în 72 de ore înainte de sosire, se percepe contravaloarea primei nopți de cazare, sumă care se reține din avansul plătit.
Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 72 de ore înainte de sosire, sau în caz de neprezentare, se percepe întreaga contravaloare a rezervării, sumă care se reține din avansul plătit.
În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera/camerele pentru restul sejurului.
Avansul este nereturnabil și netransmisibil către o altă perioadă/persoană.
Modificările survenite în urma oricăror rezervări trebuie efectuate în scris la adresa de e-mail: contact@hotelrion.ro. Nici o modificare nu va fi garantată până în momentul primirii în scris de către hotel. Tarifele survenite în urma modificărilor pot varia, în funcție de natura schimbării, cât și de disponibilitatea în momentul modificării aduse rezervărilor.
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de e-mail: contact@hotelrion.ro conform condițiilor de mai sus. Nici o anulare nu va fi garantată până în momentul primirii în scris de către hotel.